Translate

lördag 8 mars 2014

Tilltal från Gud: "Ni ska fara över havet". ? Ja då var det frågetecken..USA




"Ni ska fara över havet".

Ja det var sanna ord från Gud jag hörde 2007. Vi skulle iväg till USA men det visste vi inte förrän senare. men många var frågorna då vi fick vänta till 2009 innan de orden från Gud blev besannade. Det var ett under!

Lite pirrigt.... Copyright Maria  

På väg....Copyright Maria




                    Vi började vår resa härifrån Sverige till USA och Miami:

Miami        Copyright Maria

Miami       Copyright Maria

In a church....


Vi var i Miami  i några veckor och fortsatte sedan uppåt landet

Boston     Copyright Maria



Vi kan bara tacka Gud för den resan som var en upplevelse av stora och många mått. Och visst, jaa, jag längtar tillbaka och det vet Gud.

Canada ´s gränsbevakning, där var det tufft och vi fick vänta länge innan vi kom in


Canada  Copyright Maria     Många vackra vyer såg jag
Gud är så god, och det finns mycket att berätta om vad han gör för oss människor, och jag kan berätta mer om resan framöver här på sidan. Plötsligt svämmar minnena över då jag såg mina foton på en annan site än denna, idag.
*
*

Sverige är mycket vackert också och här kommer en video jag gjort: SKOGEN och Guds natur.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar