Translate

tisdag 28 januari 2014

Dagens bibelord.Believe it or not! Ny video! / Bördor och svårigheter





Att skriva om Jesus och att fotografera  och göra små videos är väl det minsta jag kan göra för Jesus, som har gjort allt för mig. Han stödjer mig och styrker mig och tröstar i allt-   alltid.  Se min youtube-kanal MariaEvighet på nätet.
http://www.youtube.com/watch?v=v66wHb9BXKc&feature=share&list=UUuS91PKSGZefIqpu9TmTTDQ

Jag vore ingenting utan Jesus, nej kanske inte ens vid liv.

Många människor HAR det verkligen SVÅRT, men tänk om alla de VISSTE att JESUS lättar deras bördor. Han säger ju uttryckligen att han vill bära våra bördor, och för mig blir det tydligare och tydligare eftersom jag lagt mitt LIV i hans händer.

Matteus 11:28:
Kom till mig, alla ni som arbetar och bär på 

tunga bördor så skall jag ge er vila. 

Matteus 11:30Ty mitt ok är milt, och min 

börda är lätt.






/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar