Translate

lördag 23 juli 2016

Islam, sharia-lagar, våld och krig. STOP IT! /Tystnad. /Silence.






Islam, sharialagar, våld och krig. J Åkesson och tystnad. Artikel.


Jesus är Herre , ingen annan!

Det är många som inte vill att man berör vare sig Jimmie Åkesson eller Sharialagar eller något som har med islam att göra. Man ska helst vara tyst.  Jag tycker man ska läsa denna artikel nedan som jag hämtat från den sidan du ser i länken. Artikeln ställer frågor som jag själv ställt mig och inför Gud har jag tagit mina funderingar, det har T Johansen också gjort. Hur gör du? Rannsakar du ditt inre och ser vilken smutsig och fallen värld vi lever i och hur Sverige inte vågar och inte tycks kunna höja sin röst? Dags att ta en titt nedan:

http://www.eaec-se.org/articles/Johansen/toby_johansen_om_jimmie.htm

CITAT ur artikeln:  
*Den ena islamska gruppen angriper den andra. Miljontals flyr från förödelse och död. Enskilda mördas på öppen gata av fanatiska unga muslimer. Bussar och tunnelbanor sprängs i världens storstäder. Maskerade Jihadkrigare med sina automatvapen skanderar i tv-rutan hysteriskt sina ramsor om att döda i Guds namn*.

CITAT ur artikeln: *,när t.o.m den svenska flaggans kors kan ses som en kränkning mot islam*,

HUR MÅNGA personer vill ha sharialagar och ännu mer våld? Inte jag i alla fall, men alla andra då? Är vi alla rasister för att vi reagerar då? Nå, något vi kan utläsa här ovan är väl hur små vi är och kommer att vara då det brakar löst på alla fronter. Bibeln berättar, har du läst om de sista tiderna, vilka är NU,  Räddningen är frälsning!

/Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar