Translate

söndag 17 juli 2016

Vem vill man skrämma? Centralstyrning i världen. Motstånd mot Kristus /World





Man har från Globalisternas håll nu ÖPPET berättat att man tänker ha en centralstyrning i världen, Alltså närmare bestämt en NY VÄRLDSORDNING= NWO.  DU kanske tycker att jag tjatar om det, men det är ju faktiskt sant att man nu sätter ihop NWO och det styre som skall styra världen med Antikrist och motståndet mot Kristus i spetsen.Läs artikeln i länken nedan- den går att översätta.

Världen befinner sig i vånda, om det är födslovåndor, ja det tror jag. Världen består inte i EVIGHET det vet den troende, men sannolikt förstår  inte  de otroende det.

IDAG hörde jag från P1 radio att SVERIGE med livsmedelförsörjningen bara klarar sig  i Fem (5) dagar vid en större kris. OM den s k KRISEN skulle komma nu, var står man då? Klarar man sig?Ja den som tror ROPAR PÅ GUD naturligtvis, men alla andra då, upplopp, bränder, all slags våld och annat kommer att ske. Man sade också att VARJE människa BORDE ha ett förråd av mat. Ojdå, tänk det har jag tänkt på länge. Men nu undrar jag vilka de vill skrämma upp?

Vad vet de… I Finland vet jag att man har bättre beredskap än vad vi i Sverige har, så det är frågan om vad som ska ske, men ok, jag vet att det kommer kriser, …VET DU? 

http://endtimeinfo.com/2016/07/globalists-are-now-openly-demanding-new-world-order-centralization/

__

Tacksamhet och lovsång
  Ps 66  

-Den som tror på Gud behöver inte vara rädd, han är vårt skydd, /Maria

66 1 För körledaren. En sång, en psalm.
Ropa till Gud, hela jorden!
2 Lovsjung hans namns ära,
ge honom ära och pris!
3 Säg till Gud:
Hur förunderliga
är inte dina gärningar!
Dina fiender kryper för dig,
för din stora makt.
4 Hela jorden ska tillbe dig
och lovsjunga dig,
de ska lovsjunga ditt namn.
Sela

5 Kom och se vad Gud har gjort,
förunderliga gärningar
bland människors barn.
6 Han förvandlade havet
till torr mark,
de gick till fots genom floden.
Där gladdes vi över honom.
7 I sin makt härskar han för evigt,
hans ögon vakar över folken.
De upproriska får inte resa sig.
Sela

8 Prisa vår Gud, ni folk,
låt hans lov ljuda högt,
9 för han gav liv åt vår själ
och lät inte vår fot vackla.
10 Du prövade oss, Gud,
du luttrade oss
som man luttrar silver.
11 Du lät oss fastna i nätet,
du lade tunga bördor på vår rygg.
12 Du lät människor fara fram
över vårt huvud,
vi gick genom eld och vatten.
Men du förde oss ut till överflöd.

13 Jag kommer till ditt hus
med brännoffer,
jag vill uppfylla mina löften till dig,
14 det som mina läppar utbrast
och min mun sade
när jag var i nöd.
15 Jag vill bära fram feta brännoffer
och rök av baggar till dig,
jag vill offra både tjurar och bockar.
Sela

16 Kom och hör,
alla ni som vördar Gud!
Jag ska berätta
vad han gjort för min själ.
17 Jag ropade till honom med min mun
och hade lovsång på min tunga.
18 Hade jag haft ondska i mitt hjärta,
hade Herren inte hört mig.
19 Men Gud har verkligen hört,
han har lyssnat till min bön.
20 Lovad är Gud,
som inte har avvisat min bön
eller tagit sin nåd ifrån mig!


Välkommen tillbaka hit! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar